Sommarplanering

Fick sommarens schema idag. Ser samtidigt att jag tagit ledigt fel veckor. Jag räknade kallt med att Arvikafestivalen skulle ske som den brukar, runt 14 juli, men nej, de där tossiga värmlänningarna har visst flyttat fram skiten till tredje, fjärde och femte samma månad. Jag var visserligen inte säker på att jag skulle åka, festivallivet börjar bli för ungdomligt för mig, man är ju inte 22 längre, och jag är hemskt sugen på att åka till huset i Bohuslän, det var... alldeles för längesedan. Jag vågar inte ens tänka på hur längesedan det faktiskt är jag kände stanken av rutten tång och såg de ihopklibbade maneterna uppsköljda i någon hamn. Måste ta mig ned dit.

Annars är min nya plan Emmaboda. De hittills bokade artisterna är något i hästväg - Detektivbyrån, Dreamboy, Those Dancing Days, Billie the Vision and the Dancers, The Whitest Boy Alive, Lacrosse... undrar vad Neverstore ska göra där? Man kan ju hoppas på en bokning av The Sound of Arrows eller något annat från Labrador. Markus Krunegård vågar jag ju inte hoppas på, han är kanske för stor. Han ska ju faktiskt till Hultsfred.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Patrik Hamberg

"festivallivet börjar bli för ungdomligt för mig"
Hohoho.
Yer olde.

Detta sa: Madelene

I know, snart 24 år :)

2008-04-25 @ 13:13:24
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks