Yamaha Superstar

När pengarna för Juliaredaktörandet strömmar in, då ska jag köpa mig en locktång. Påminn mig om det när det är hög tid.

För övrigt:
Avalanches - At Last Alone (album)
En skiva (mestadels) engelskt nittiotal - blandskiva från min chef Ola till mig
Jethro Tull

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Chris

Har precis börjat skumma i din blogg (hittat via Sugbloggen)
Så upptäcker jag att du namndroppar Jethro Tull,
det är inte många som gör...
Jag får nog komma tillbaka hit och kolla in dej lite mera ;-)

2007-08-08 @ 05:42:56
Detta sa: Madelene

hihi, det får du göra, även om jag inte skriver om Jethro Tull sådär jätteofta. men jag har just upptäckt dem, de är riktigt bra!


Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks