One Way Ticket to the Stars

På The Gray Brigades nya skiva är kanske kanske One Way Ticket To The Stars bäst. Fast imorgon är det september. Då ska jag lyssna på September: New Love med samma band. Jag ska begrava mig själv i höstlöv och höstmusik inom kort. The Gray Brigade känns faktiskt som perfekt sådan. Det är nästan så att jag längtar tills alla träd är brandgula och jag inte kan ha mina sommarskor utan att riskera att förfrysa tårna. Påminner mig just om att det är en kille som gick i min parallellklass på JMK som är med i bandet. Tror att han sjunger.

I have been knocked down, but I try...


thegraybrigade

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Robin

Jag ska berätta en hemlighet för dig:
Dagens skiva kan vara den smalaste musiksiten på nätet. Alla som skriver i den har exakt samma musiksmak. Varför?

Detta sa: malin

Obscure Sound skriver om Johan/The Legends/Club 8/ Acid House Kings... http://www.obscuresound.com/

2007-09-01 @ 17:57:26
Detta sa: Robin

Hm, jag tycker det bara är en väldig massa...
...porr.

2007-09-02 @ 21:12:12
URL: http://mukhaddaraat.blogspot.com/

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks