Marit

Måndag morgon. Har nästan längtat, även fast helgen tillslut turned out to be a good one. Jag trodde inte det i fredags när jag slet mig från jobbet.

Nu sitter jag här och lyssnar på Marit Bergmans nya skiva. Det låter väldigt bra.

"I got no party to go to
and no friends in this town"

Marit Bergman, "No Party"

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: fia

hej stumpan! JAg sitter i skolan nu känns lite skumt, fan tiden går så snabbt i nästa vecka drar jag usch och fy vad läskligt men oj så skoj. Miss you and laaaan yaaaaaaa

2006-09-04 @ 13:09:32
Detta sa: M

Lan me? ;)

2006-09-04 @ 13:16:40
Detta sa: jennie

Tur att du har massa partyn att gå på - möllan is to be introduced! vi ses i morgon!

2006-09-04 @ 18:21:52

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks