Idel andel blondiner

Satt och lyssnade på Christina Aguileras nya skiva igår. Jag vet inte om jag tyckte den var något vidare, men helt klart är att jag i alla fall har ändrat inställning till den tjejen på senare tid. Hon har nog koll på vad hon gör. Inte så manipulerad som jag velat påskina tidigare. Och snygg är hon. I klass med Gwen Stefani. Nu väntar jag bara på att Jennie ska ta med Paris Hiltons skiva till jobbet. Också det en blondin jag tycker har ett fördelaktigt utseende.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Sofia

På tal om blondiner så är denna samling folk (?) fantastiskt smarta och bra på alla sätt och vis.

Detta sa: Madelene

Sofia: Hmm, det där måste jag ta och tänka på lite... du skämtar va?

2006-09-05 @ 11:03:33
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks