Mycket att finna i bloggosfären...

För er som inte redan upptäckt Tjuvlyssnat.se, gör det nu! Bloggen som avlyssnar folk på allmänna platser i Sverige har funnits sedan mars i år och sköts av Damon och Gloria. Själv hittade jag av en slump (som så mycket annat på internätet) sidan för någon vecka sedan och har vid vissa läsningar garvat friskt. Jag har några favvisar... Och så här ska jag uppfostra mina barn.

Om ni gillar detta rekommenderar jag Cornelia Walderstens Bokstavligt talat. Samtal i stan. Boken, som kom förra året, är ett resultat av Walderstens examensarbete på Beckmans. Går dock alldeles för snabbt att läsa.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: M

Den är lysande :) Ibland är det så bisarrt att man undrar om det är på riktigt. Men det är kul läsning!


Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks