Ibland kan man hitta pärlor i bloggosfären

Sitter här och läser andras bloggar mitt i natten. Patricia har just gått härifrån efter en trevlig kväll med rödvin, saft ("saft är underskattat"), melon och popkorn.

Andra bloggar och andra bloggar, just nu är det en annan blogg -
The Greedy Ugly People. Känner inte människan, men jag hittade hans blogg för ett tag sen. Nu ligger den både under mina favoriter och som länk här bredvid. Satt just och bläddrade bland hans gamla avsnitt och fann något jag tyckte var vackert. Det finns kärlek där ute ändå.

Och att han döper avsnitten efter låtar är underbart. Något i min stil, fast jag själv inte gör det.

Inspirerad av The Greedy Ugly People lyssnar jag på The Libertines "What Became of the Likely Lads". Och eftersom jag är jag så gör jag som jag gör. Jag citerar.

"Oh what became of the Likely Lads?
What became of the dreams we had?
Oh what became of forever?
Oh what became of forever?
Though, we'll never know"

The Libertines, "What became of the likely lads"

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks