Gwen har gjort det igen

Gwen Stefani har gjort det igen. Ett nytt makalöst album. The Sweet Escape. I januari gick förra skivan varm i mina öron och nu binds året ihop med Gwen. Fina Gwen. Igår satt jag på golvet i mitt rum, efter att ha druckit lite för mycket vinglögg och bara lyssnade, lyssnade och sjöng nästan med. Jag kunde inte stänga av. Hon har förmågan att låta sådär uppriven och sorgsen när hon sjunger. Me like. Me love. Jag vet inte när albumet släpps i butik, men köp det. You won't regret it.

"If I can escape
and recreate a place as my own world
Then I could be your favorite girl
Forever, perfectly together
Now tell me boy now wouldn't that be sweet?
If I could be sweet
I know I've been a real bad girl
I didn't mean for you to get hurt
So ever, we can make it better
Now tell me boy now wouldn't that be sweet?"
Gwen Stefani, "The Sweet Escape"


Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Laura

Du, ett Gwen Stefani-fan...det hade jag nog inte gissat faktiskt. men det är ju bara kul när ens kompisar överraskar en emellanåt :).

Detta sa: Madelene

haha, ja, jo, det är sant. jag har nog överraskat rätt många ggr det senaste året :)

2006-12-05 @ 14:32:38
Detta sa: Sofia

Faktiskt ett helt sjukt bra och härligt spretigt album. Sååå snygga bilder dessutom, photoshop? Näääää :-)

2006-12-06 @ 10:25:08
URL: http://benholm.blogspot.com

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks