Som Tony Montana

Du vingla runt, du var hög på knark, och svamla som Tony Montana... Anders Perssons och Carl Smiths Tony Montana blir bara bättre och bättre ju mer jag lyssnar. Jag måste nog titta på Scarface.

Det var visst valborg igår. När jag kom hem imorse såg jag tydliga spår utanför fönstret. Observera att det inte är min ölburk. Jag var nykter. Dessutom är jag ganska medveten om att ni kanske inte ser den. Men den står snett ovanför cykelns bakre hjul, nästan i skuggan. Inte heller min cykel. Min står ju i förrådet. Hur ska jag någonsin orka plocka fram den? Man blir i stort sett inlåst när man går in där.
olvalbirg

Men trots nykterheten var jag för den sakens skull inte snygg;
jagvalborg

Ingen eld blev det, men det gjorde mig inte ett dyft.

Just nu är jag jobbuttråkad, men det är väl bara att skriva vidare antar jag...

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks