Lappsjuka och ångest

Bluäh. Googlar man på mitt namn - vilket jag som en modern 2000-talsegomänniska självklart gör då och då - hittar man en tjej som skriver en blogg - inte denna! - som heter samma sak som jag. Åh, jag orkar inte riktigt med att råka bli förknippad med nån som skriver en illaskriven blogg. Snart måste jag göra en lista på vad som är jag på Google och vad som absolut inte är jag. Men det är kul när man hittar citat ur sina skivrecensioner;

"Oh No Ono är retfulla, de är enerverande och alldeles, alldeles? underbara. För mig serverar de med Yes och låtar som Ba Ba Baba Ba Ba Well Anyway och Am I Right? årets mest självklara popdebut." 9 av 10, Madelene Holm, Dagens Skiva

Och här, Salut! Machaut (mycket bra band);
"Nya skivan har blivit recenserad på dagensskiva.com, här närmare bestämt: http://dagensskiva.com/2007/10/18/salutmachaut-the-fastest-boy-in-school/ 9/10 i betyg fick vi av Madelene Holm, en stor kram för det :-) Dock dessa ständiga referenser till Billie the Vision and the Dancers..."

Jaja.

Har sån där ångest som jag får när jag suttit hemma och jobbat i två dagar och inte träffat någon. Ja, några människor har jag ju sett, gick till centrum och köpte ett frimärke idag, plus att jag senare tog en promenad. Men ingen att umgås med. Bara datorn. Och telefonen, men den hjälper inte mycket. Och det värsta är ju att jag är medveten om att jag antagligen inte kommer att träffa någon på ytterligare två dagar, minst. Ska på middag hos Laura på torsdag, egentligen, men så måste ju jag och Kal spela in poddradion till på lördag någon kväll också. Man blir hur som helst helt vrickad av att sitta här hemma. Lappsjuk. På bara två dagar. Det är allt från att jag tycker att jag sitter för mycket på Facebook till att jag inte åstadkommer någonting på uppsatsen. Bluäh. Igen.

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks