Öl och äcklig sprit

Nu ska jag dricka öl med Robin. Robin, som blev "utslängd" ur sin lägenhet vid det perfekta läget Åsögatan, och nu bor i Midsommarkransen, vilket visserligen är väldigt bra också. I alla fall för mig, det är ju himla nära. Jag har blivit lokalpatriot och umgås bara med folk som bor i närheten - Hedvig, Patrick och Robin. Det där var en lögn, men sanningen är att jag, Patrick och Hedvig skulle ses idag, men de hade inte riktigt råd med öldrickande. Egentligen inte jag heller. Och den här helgen blev nog den fullaste på ett tag. I fredags var jag och Hanna på... vad det nu hette, i närheten av Mariatorget/Zinkensdamm. Jag och Hanna som för övrigt, under den kvällen, bestämde att vi ska åka till Berlin i april! Det ska bli superkul.

I lördags blev det fest hos T:s kompis i Sundbyberg, jag var den enda tjejen, men det var trevliga pojkar. T hällde som vanligt i folk av sitt gift, Strohrom och Fernet Branca, gah, vad äckligt det är. Vi avstod dock utgången i sista stund och smet under repet och hem. Det var nog bra. Jag var rätt trött.

Men nu är det nya takter.

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks