Februarisysselsättningarna

Idag fick jag två ex av min tidning. Tänk, det känns inte lika häftigt som förra gången. Samtidigt är jag mer rädd för att hitta fel, jag vågar inte titta så noggrannt i den. Men fin är den. I butik på tisdag!

Annars skrev jag mest för att berätta att uppsatsen blev opponerad på igår, hon som opponerade var ganska ondsint, eller petig rättare sagt (hon ville aldrig sluta påpeka saker), men min lärare Arto tyckte att den var väldigt bra (eller sa han bara "bra"? Äh, den var väldigt bra) och att mitt språk var... mycket bra. Ja, jag blev hur glad som helst över den kommentaren, och efter att ha delat en flaska rödvin och en pizza hos Kristina åkte jag röda linjen rakt hem med ett leende på läpparna - faktiskt. Det var svårt att sluta le.

Så båda mina januari- och februarisysselsättningar - tidningsredaktörande och uppsatsskrivande - är färdiga.

Och så skulle jag också säga att Pacific! är helt underbara. Helt! Undebara!

Hot lips I do like you
yes, every word is true
I really like you
you make me feel so cool
I wanna be you
to see what you is like
to feel how it feels to be kissed by love

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks