En februari. I Midsommarkransen.

Ler lite halvt för mig själv fast jag egentligen inte tycker det är speciellt kul. Intervjun med Fröken C gick i alla fall hur bra som helst, trevlig tjej. Det ska nog kunna bli en helt okej artikel av allt ändå.

Sitter och väntar på att Kaisa ska komma hit så vi kan äta och åka till Ikea. Med hennes skruttbil.

Tycker att Martin borde ta sig till Stockholm. Saknar dig ju, har jag ju sagt!

Robin fotograferade mig häromdagen, i Midsommarkransen. De flesta som läser denna blogg har kanske mig som vän på Facebook (jag vet faktiskt inte vilka som läser längre och det känns inte som om jag bryr mig då jag inte bloggar så mycket längre, men det är ju alltid kul om nån gör det, hur som helst) och således redan har tillgång till bilderna. Men här är ändå ett smakprov. Sorry Robin, du får säga till om du inte vill att jag fläker ut din fotokonst så här.

rodmidsommarrodmids2

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Rob the Bob

Men dumma dumma Madde! Vad i!? Du får inte publicera mina bilder på facebook! Du har inte koppyrajt! Bläääh!

2008-02-13 @ 22:05:47

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks