Bloggslut. Men nej...

Funderar, återigen, på att sluta blogga. Förut har det mest varit för att jag inte haft inspiration att gagga mer om mig själv. Nu känns det mer som om så mycket som man skriver om sig själv kan bli fel när det når ut. Att det jag skriver av ångest, för att få ur mig nåt, och sedan inte reflekterar över, kan... läsas.

But, then again, det är ju jag. Jag vet inte om jag, när jag bara måste nå ut någonstans utanför mitt eget huvud, kan sluta skriva av mig. Och all den ångest som den här bloggen har innehållit under de snart två åren, ja, när jag tänker på det så känns det som om det inte gör nåt om jag fortsätter pladdra på. Det är ju trots allt för min egen skull.

Och dessutom tror jag att mina vänner fortfarande läser. Jag vill ju inte svika. Följetongen om mitt liv som egentligen inte berättar så mycket om mitt liv just nu. Men jag trodde väl aldrig att jag skulle höra Kaisa säga "Du borde skriva mer på din blogg".

To be continued. Tror jag.

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks