Julia

Min Julia är här. Det dök ner ett stort paket i mitt brevinkast nyss, och jag kunde knappt hoppas på att det redan var min Julia som kommit. Men det var det! Och den är hur fin som helst! Och jag är så stolt! Min alldeles första tidning. Ja, jag har såklart haft ett gäng superduktiga skribenter och stylister och fotografer också. Så all ära kan jag ju inte ta åt mig. Men jag är så glad.

Så spring och köp Julia Idol & kändis nästa vecka, den når butikerna 18 september!

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: ankan

grattis grattis grattis!! din första tidningsbebis!
får väl köpa den sen då, bara för din skull!!
kramar i massor! (varför är du inte hemma när jag ringer??)

2007-09-12 @ 18:12:15

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks