Hairneedle

Min nya frisyr kräver miljontals hårnålar. Men snygg är jag. Mhm (gillande mhm:ande från publiken). Har dock inte låtit den fångas på bild än (eller vad vet jag, jag är nog med i tusentals turisters fotoalbum över sidorna "Old Town, Stockholm"), så ni får vänta. Jag måste dessutom klippa mig, egentligen.

Jaså, det är
han ser ut. Jag missade brasilianska presidenten och hans hustru (och kungen och drottningen) precis, trots att jag hängde på bästa plats i Södra Valvet när de anlände till Slottet. Var tvungen att i sista stund springa tillbaka, eftersom min lunchrast var slut och de var försenade. Om jag bara väntat någon minut... Jaja. Vad är väl en bal på Slottet... Inte fick jag vara med och spisa med dem nu ikväll heller on the big gala dinner. Men jag skulle nog ha klantat mig och ramlat och spillt rödvin på både presidenten och mig själv. Eller så hade jag varit underbart vacker. Det är möjligt att det sista är det troligaste.

Mitt självförtroende tycks vara på topp. Nu är det nog dags att gå och lägga sig.

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks