Friends against me

Jag har visst gjort nåt. Både Kristin och Daniel vägrar svara på mina sms. Jag ringde den förstnämnda, hon lät helt off men sa att hon inte var sur på mig. Och att det inte var nåt annat.

Åh, äntligen, svar från Daniel i alla fall.

Uppdatering vid 15-tiden: Jaha, ja, då var jag och Daniel inne i vårt vanliga gräl - igen. Hur länge lyckades vi vara vänner den här gången? En månad? Det jobbigaste är att han bara ignorerar mina sms nu, när jag faktiskt vill "bråka ut" på riktigt, så vi får ur oss nåt.

Kristin svarar fortfarande inte svarat på mitt uppföljnings-sms med text i nåt med stil med "jag litar på att du säger till om det är något jag gjort".

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Ted Borg

Jadu, jag vet nog vad du gjort! Du har varit rysk TV-stjärna igen, jag vet det nog. Tror jag.


Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks