Extra lyssnar, kom

Imorse ville jag inte gå upp ur sängen. Det var till och med undermedvetet - jag stängde av snoozealarmet. Det gör jag nästintill aldrig. När jag väl kom utanför dörren var det alldeles grått och mörkt.

Men det blev en bra dag ändå. Jag och Martin var extra och hängde som sådana ihop hela dagen. Jag tjatade på, men jag tror inte att han tyckte det var för otrevligt. Vi löste korsord med Osci, jag lärde honom innervägen till antiken (som jag inte kunde för någon månad sen), åt plommon och lunchavlöste Rikssalen (två kassainkompetenta kan ju göra underverk i kassa!).

Jag blev glad. Det känns bra.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: MM

Otrevligt? Det var tveklöst min bästa arbetsdag hittills (jag har ju inte fått sitta på jourhavandens kontor och äta glass så.) Det var kanske tur att det var den sista och inte den första dagen, tänk så besviken jag hade blivit på alla kommande dagar annars.

2007-09-09 @ 23:29:01
Detta sa: Madelene

wow. kul att du tyckte det. jag hade skitkul också, vi är ett bra extrapar. "kan ni komma ner och lösa av Västra valvet?". ses... no more =(


Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks