Come with me to Italy

Nu när jag är hemma alldeles för tidigt från Pop Dakar, för att jag, trots varma kläder, inte kan klara av höstkyla (alltid likadant på festivaler. Jag ger upp på grund av kallheten), äter wasabiärtor så att ögon och näsa svider och lyssnar på Laakso på datorn istället för att ha sett dem live, så kan jag ju passa på att tipsa om mitt och Malins nya projekt - blandband.wordpress.com!  Där kommer vi varje dag att presentera dagens låt - nåt som passar dagen, nåt som vi känner för just då. Det kommer att bli storslaget och vackert och alldeles, alldeles... underbart.

Nu måste jag slumra sött. Värma mig under täcket. Kanske bara några wasabiärtor först...

Och, a tribute. Mamma och jag åker till Rom om några veckor. Äntligen. Därför;

"Oh, let's talk about everything
all the night, no not here
We'll do it in Italy
under the olive trees just you and me"
Laakso och Peter Jöback, Italy vs Helsinki

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks