Tax

När jag gick hem från Slottet i söndags, på väg till Gamla stans tunnelbanestation, mötte jag en liten ensam tax som tittade mig i ögonen. Sen gick den in i en affär. Mycket märkligt.

Jag har joggat för andra dagen i rad. Sjukt stolt och duktig! Om jag får säga det själv. Men vänster knä tycker inte riktigt om det. Om det ska fortsätta såhär får jag nog ta och skaffa mig ett par riktiga löparskor. Suck.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Robin

Tänker exakt samma sak, borde börja jogga men jag har fan inte råd med ett par joggarkanoter. Nå, i kväll ska du gå på min lektion och anteckna som en grijs!

Detta sa: Madelene

vad finns att anteckna när lennart och lennart (hmh-gubben) drar igång?

2007-10-02 @ 21:42:01
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks