Oh, good ol' classmates

Lyssnar på Paul van Dyk och gör mig i ordning. Mest psykiskt just nu, sminkat mig och diverse annat har jag redan gjort. Jag ska träffa min klass från JMK.

Inte för att det är så värst läskigt. Det var ju inte såå längesen vi gick ut. Det är ju inte som en trettiofyraåring som har träff med högstadieklassen (men hur det är kan jag förstås bara fantisera om).

Det är mer sådär att jag blir opepp och neggo, men det är visserligen ett av mina standardattribut när det börjar närma sig party. Även om det är partyn som jag sett framemot vill jag inte, och drar motvilligt på mig jeansen. Och så får jag alltid ont i magen. Det brukar dock lättas upp efter någon öl eller två.

Undrar om det kommer någon överhuvudtaget?

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks