Novemberstatus

Statusuppdatering (som det så fint kallas på Facebook, där jag nog (detta "nog" är dock helt onödigt) ägnar största delen av min vakna internettid (under den sovande internettiden vet jag dock inte vad jag gör):

- lugn vecka, troligtvis. Idag blir det lite pluggande för hemtentan. Gaspar tycker att vi ska samarbeta, så det blir en träff med honom och Robin i eftermiddag.
- vet inte vad jag ska recensera till imorgon.
- klassträffen var helt okej. Jag är dock dålig på att mingla. Och jag stack därifrån rätt tidigt, men det var förutbestämt.
- kallt i lägenheten.
- igår var en underbar ledig måndag. Vill att det ska vara sådär varje dag.
- det snöar.
- vitlöken hänger kvar.
- trist att vara ensam helt plötsligt.

Nu måste jag nog få något gjort. Hmm. Grekisk och romersk religion väntar.

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks