Mattbevis

matta

Här, gott folk, kan ni se gårdagens mattkris. Rosa och rött. Tidigare vitt och rött.

Och när jag ändå var på gång och fotade mattan, så blev det dags för en liten odyssé i mitt liv (lägenhet) just nu.

blomkok
Här är utsikten från mitt köksfönster.

disk
Här är disken i mitt kök...

muminpappadelfinmuminmammadelfin
Här är min nya Muminmugg, sommarens säsongsmugg, jag är glad att jag fick tag på den.

antikbocker
Här är vad jag läser just nu.

starletgwen
Här är vad jag skriver för då och då.

metropoliscd
Här är vad jag tittar på.

mjukdjurgolv
Här är mina älsklingar, som inte riktigt behandlas så bra...

anslagstavla
Och här är min anslagstavla...

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Robin Rönnlunf

Fritz Fucking Lang!
Du måste se Das Testament des Doktor Mabuse när du ändå är igång, det är på riktigt min favortitfilm.

2007-11-23 @ 13:51:42

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks