You're so into it all

Haha. Hur mycket jag än jobbar på att inte vara dramatisk är jag visst det i alla fall. Ser det när jag läser förra blogginlägget. Det är aldrig meningen. Orden bara formar sig och sedan har jag vräkt ur mig något som låter som om hela världen hänger på det. Jag tror inte att det gör det.

Skivhögångest. Jag vill inte den här veckan. Bara lyssna på mysig indiepop. Och andas. Andas.

Jag och Kristin pratar som hastigast om inredning. Vi har inte samma smak när det gäller mattor, i alla fall. Jag ska skaffa en mjuk, röd hångelmatta (för att säga som de gjorde på teeevee), hon en hård, brun matta av juteväv. Det är inte mycket vi ser lika på, jag och Kristin. Family Guy, Rocky Horror Picture Show och halloumi kan vara några av de grejer som vi har något sånär samma syn på. Jag vet inte om det är mycket annat. Varför umgås vi egentligen 24-7, darling?

Och jag får en katt på besök snart. Tusse är så otroligt söt. Fast lite påfrestande.

And it's like... yeah.

Sjukt snygg i sjal. Jag säger bara det.

And there is one thing I can never confess, it's that I can't dance a single step...

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Andreas

15 skivor har jag i min hög just nu.

Ja, jag vet inte...


Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks