Yeay, taken by surprise, me? Neeh

Vissa saker händer bara i amerikanska filmer. Trodde jag. Jag höll på att svimma när jag igårkväll, beredd för en lugn kväll hemma hos mina föräldrar, tillsammans med dem och ena systers familj, skulle lite-i-förväg-fira min födelesedag. Lite inofficiellt, eftersom de inte kan komma på måndag. När jag öppnar ytterdörren står en hel bunt med folk där och hurrar för mig. Det mest chockerande var att bland släktingar och familj kunde jag urskilja Kristinas och Kristins ansikten. "Hur kan de vara här? Vad händer?".

Glatt överraskad. Förskräckligt chockad. Jag fyller ju inte ens jämnt. Mamma förklarade dock att det hela delvis också var för att fira att jag är färdigutbildad, jag tror hon hade lite dåligt samvete över att de inte uppmärksammat det när det faktiskt var dags.

Yeay. Tack alla fina.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: ankan

åh, vilken härlig överraskning!!!! va gald jag skulle bli! hmm, men dina "riktiga" vänner blev inte bjudna... snyft! ;oP

2007-05-27 @ 17:18:38
Detta sa: Madelene

för att vi typ aldrig umgås?

Detta sa: Molgan

Kul att det blev lyckat..
Hade jättetrevligt.. o är säker på att KHA oxå hade det... =)

2007-05-27 @ 20:59:52
URL: http://parrish.blogg.se
Detta sa: malin

hej! du får byta det rosa om du vill.. du kanske hellre vill ha grönt? Du gör som du vill... förstås!
Bloc party får du tyvärr inte byta, det var inte öppet köp på dom!

2007-05-27 @ 23:29:43
URL: http://med.blogg.se
Detta sa: Madelene

haha, rosa blir asbra. min barba är ju rosa, juh! tyckte det var väldigt fint!

2007-05-28 @ 11:38:58
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks