Tranquillizer, doc

Det gick. Jag överlevde. Även om jag är känslig och inte kunde låta bli att lipa. Det blev för mycket. Läkaren och sköterskorna var för snälla. Helt underbara var de. Men det kändes så mycket bättre efteråt, som om något smutsigt, dåligt tagits bort från mig. Och det lugnande medlet var skönt.

Underbara nya pass. Jag slipper Carl Larssonbilderna som prydde tidigare pass. Om det är någon konst jag avskyr, så är det Carl Larssons "gemytliga" familjeteckningar. Och så är jag född på samma dag som honom. Usch.

Mitt pass dekoreras istället, lite oväntat sådär, av en
bild på mig. And I like it.

jagpassbild

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Parrish

Men den blev ju jättebra..:)
Jag kan ej hållas ansvarig för stavningen i detta inlägg då jag skriver helt i blindo..
det är något fel på din sida/min dator då kjag försöker komentera.. ser bara "namnraden"..

Detta sa: ankan

ser gammeldags ut. du ser iaf normal ut på ditt kort, jag ser knäpp ut..
jag har också problem ibland med att inte hela sidan syns, men det brukar lösa sig om man trixar lite.. kraaam

2007-05-22 @ 22:29:03
Detta sa: ankan

sen när måste man ange kod för att lämna kommentar???

2007-05-22 @ 22:30:32
Detta sa: Madelene

Ankan: vadå gammaldags? Det är ju i svartvitt, liksom... Blogg.se har börjat med en "kod" för att undvika spam.

2007-05-23 @ 07:47:08
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks