Music is My Boyfriend

Jag har knappt någon röst. Trots det försöker jag sjunga med i musiken i mina högtalare. Hah. Och överdoserar hostmedicin gör jag också.

Music is My Boyfriend. Ja, för någon man lär jag aldrig haka på mig. Kanske beror detta på:
- att jag är ett svin (mmm)
- att jag är en player (jo)
- att jag är ful (det håller jag inte med om)
- att jag är allmänt tråkig (men det håller jag inte heller med om)
- att jag är dum i huvudet (ibland så)
- att jag gör fel (kanske?)
- att jag är feg (eller konflikträdd)
- att det inte är ofta som jag träffar en kille som jag blir intresserad av (sant)
- att någon däruppe spelar mig ett spratt (fast jag tror ju inte på några högre stående väsen, så nja)
- att jag helt enkelt får skylla mig själv (för vad? Varför? Hur då? Vad menar hon?)

Onsdagssoundtrack
Hidden Cameras - Music is My Boyfriend
Snowden - Black Eyes (Le Castle Vania Remix)
Oh No! Oh My! - Oh Be One
Ladytron - Destroy Everything You Touch
Jason Falkner - This Life of Mine
Sufjan Stevens - Sister
Sprites - I Go Crazy

Obs! För att inte bli kallad martyr eller känslomässig hypokondriker vill jag understryka att detta inte är ett bittert inlägg utan ska läsas med tanken på att det finns en glimt i ögat på författarinnan.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: syster malin

måste bara tipsa dig om Hanifs blogg, jag har ju skrivit om den i min blogg, men han skriver så jäkla bra, tror du skulle gilla den! Länken där nere:

Har du funderat på någon bra musik till mina gamla rävar på jobbet? Kan man köra lite 60-tal, Beatles, Kinks, å lite 80-tal Smiths, Cure å lite 90-tal Oasis, Blur.... ähh jag vet inte.. harru nå tips eller?

Detta sa: Madelene

men jag har väl redan läst hans blogg, har ju kommat där nån gång! han ville bli vän med mig på Myspace, måste skriva en kommentar vettja...

2007-05-17 @ 15:47:03
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks