Me and my poplugg

- Släng i lite gel och en poplugg så får du Madelene istället, sa Kristin när vi tittade på Legally Blonde 2. Det var visst både en förolämpning och en komplimang. Och att jag har gel i håret har hon fått helt om bakfoten. Men min sneda poplugg tycks hon beundra. Inbillar jag mig.

Inatt väckte Tusse mig och hulkade. Sedan spydde han. Vilket jag svor lite över men torkade upp. När jag vaknade var köksgolvet dekorerat med tre små klickar kattspya. När jag och Kristin kom hit efter jobbet, med två zaa (pizzor) och en tvåliters lightcola, blev vi välkomnade av en kattspya på dörrmattan. Stackars Tusse. Stackars mig.



Efter en dag i Tre Kronor är man inte samma människa som förr. Efter två dagar är man inte människa längre, utan ett ljusskyggt, folkhatande monstrum som skriker så fort det ser en sten eller någonting som är tillverkat före 1920. Och vi som ska på fest imorgon.

Fyra koppar te och en kopp kaffe gör mig inte sugen på sängen. Come on chemicals....

Och på listan "Saker Madelene kan bekräfta om sig själv" lägger vi nu till: Kan inte räkna.

Och inatt överväger jag att sova med musik. Jag har ju varit utan den sedan imorse. Mår nästan dåligt nu. Nästan.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Parrish

Släng i lite gel o gör en poplugg var det.. gel passade in bättre.. lät sliskigare..;)

Detta sa: Madelene

=)

2007-05-20 @ 07:38:34
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks