In My Head

Jag är som vanligt lite, lite osäker på tillvaron i allmänhet. Men ändå rätt glad. Har ont lite här och var på kroppen. Jag börjar kanske bli för gammal för att vara vild på stan. Grannarna ovanpå har fest och sjunger Singstar (låter det som). Och jag som tänkte ha en lugn hemmakväll för en gångs skull. Tur att jag spelar The Ballets In My Head om och om igen på hög ljudnivå, så att jag slipper höra falsksången och skriken. För In My Head är verkligen helt underbar. Och det är ingenting jag bara inbillar mig för att jag är på sådant humör.

"I know it's wrong to make you fall in love with me
With just a song and half a hit of ecstasy"
The Ballet, In My Head

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks