Det har varit svårare

Jag har svårt att andas. Det började igår. Jag känner att jag inte får luft nog.

Köpte ett par skor idag. Ja, Vagabond. Såklart.

Fick en skiva tillskickad mig idag. Angels in Jail. Vet inte hur de fått tag på mig. Alla skivor från Hennes går ju via redaktionen, eller ibland, om jag bett om särskilda skivor, direkt till mig. Och för Dagensskiva.com går de ju via centrala postboxen. Underligt.

K hörde av sig igår. Hon hade gjort slut med pojken. Nu ville hon att allt skulle bli som förut. Men saker är ju inte som förut. Och jag är tveksam till att det kan bli det. Men jag kan inte vara sur för att hon betett sig som hon gjort. Även om jag tycker det är underligt så kan jag inte vara bitter på henne.

"Börja sluta hata dig
Saker som du gjorde
se dig som en del av nåt större"
Sibiria, Det har varit svårare

Uppdatering runt 19.00:
Jaså, skivan är från Border. Fast på kuvertet stod det Ystad Kommun. Förvirrande.
vagabondisar2parsvartavagabond
Vagabondskor står dåligt. Eller så är det jag som sparkar av mig skorna ovarsamt. Här är en bild på de nya också.  Ja, jag är tokig i Vagabond. Jag erkänner.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: ankan

ser ut som det finns blodspår även i dina vagisar, de rosa alltså! jag har fortfarande ont vid min tå.. de nya ser däremot sköna ut!

2007-05-08 @ 10:13:43
Detta sa: Madelene

haha, jovisst finns det! har problem med skor - ka njust nu inte ha ballerinorna länge, bara korta sträckor - anklebootsen kan jag bara ha till kjol. stövlarna har gått sönder på klacken, måste klackas om. men nu har jag dessa, nya skönheter! kan användas, kanske inte i alla väder, men till det mesta!

2007-05-08 @ 10:23:30

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks