And finally she turns... 23

Life is hard when you're 21, 24 and 25... sjunger The Confusions i The Pilot från nya skivan. Tur att jag blir 23 idag. Ikväll. Och hela helgen har varit födelsedag, känns det som. Firande i dagarna tre. Överraskningsfesten i lördags. Presenter. Jobbande och lite zaa och öl igår. Presenter. Fika ikväll. Presenter. Jag gillar att fylla år.

Och Last.fm-statistik för den gångna veckan:
1. Streetwaves. Se min dsc-recension. Kristin kallade mig "för elak".
2. 1990's. Mycket, mycket. En hel natt, tillsammans med nummer tre:
3. The Confusions. Jepp, jag gillar nya skivan.
4. The Ballet. "En hit alltså". Jepp, en riktig hit. Bra musik förlåter allt.
5. Of Montreal. Ner tre platser (och jepp. Jag är nya Kaj Kindvall).

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: evans

Grattis på födelsedagen!

Detta sa: Parrish

Bra.. du kan fylla år åt mig oxå i höst..:)
tycker inte om att fylla år..
:P

2007-05-28 @ 14:12:51
URL: http://parrish.blogg.se
Detta sa: gamla syster

Grattis... eller har jag sagt det?
/Gamla syster Malin

2007-05-28 @ 20:32:50

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks