Lite sådär poppis

Glädje är när man blir erbjuden ett frilansjobb för tidningen man gjort grejer för tidigare, och när man tackar ja svarar redaktören "Så glad jag blir... gillar dina grejor. Hör definitivt av mig med mer jobb i framtiden". Och när man hör bakvägen att det faktiskt är så att det man gör är uppskattat.

Jag är en påläggskalv, både på Egmont och Dagensskiva.com. Hoppas jag.


Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Laura

Åh, vad härligt gumman :). Blir jätteglad för din skull, har ju sagt att det ska ordna sig! Du ska allt se att du slipper bege dig ut på lokaltidning och skriva om diverse konstigheter. Inte för att det är nåt fel med det men det är ju inte riktigt vår "cup of tea" ;). Ha en finfin lördag. Kram!

Detta sa: Madelene

nä, jag vill inte skriva om äggplockarmaskiner. om jag inte gör det för nåt glassigt magasin, såklart ;)

2007-03-17 @ 10:14:49
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks