Och sommaren är invigd

Åh. Folk är ignoranta idioter som inte kan stava till namnet på gatan de bor på. Än mindre vet de postnumret dit. Var bor du, lilla vän? Kan du adressen dit? Och det är fullvuxna människor jag talar om.

Gårdagkvällen varvades ner efter en hel jobbdag (ja, vissa arbetar på Svenska flaggans dag aka Nationaldagen), med kanske lite för mycket slottsöl. Debaser Slussens uteservering, matchen på After, tillbaka till Debban. Jag tror det var en av de sista tunnelbanorna jag kom med hem. Men hem kom jag.

Idag är jag för första gången på länge bakis, och har lite lagom mycket ångest.

Pojkar med klarblå ögon är svåra att stå emot ibland.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Josephine

Vilken trevlig liten blogg du har, vet inte varför men den var rolig att läsa. Kul med lite musik-tips också. Ha en bra dag!


Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks