Me and my friends

Åh. Tur att jag har snälla vänner. Pålitliga vänner. Som tar hand om mig när jag får för mycket i mig. Som igår. I Humlegården. Jag vaknade stirrandes i ett okänt tak imorse. Kom snart på att det var Kristinas tak, att jag låg i hennes säng och att jag antagligen var väldigt väldigt bakis (vilket bevisades när jag lyfte på huvudet). Men var var Kristina? Jo, där var hon. På en madrass på golvet. Med jackor som underlakan och Frasse Flamingo som kudde. Vi sov lite till, kravlade oss (mig) upp och fick gröt till frukost. Tack, snälla. Bra att jag har vänner som tar hand om mig, när fyllan och bakfyllan slår till.

Chefen sa att jag såg rätt blek ut. Tur att jag har en snäll chef. Han tyckte att jag skulle hem och käka pizza.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Laura

Ingen pizza, men vl indiskt och kaffe. Hjälpte nog det med ;). Puss!

Detta sa: Marie

Du är knäpp! och jag är din storesyster...... Hmmm!!!
=I

2007-06-27 @ 13:25:38

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks