Lockar, dear

Jag och Olle har pratat i telefon med varandra i typ tre timmar ikväll. Vi garvade kanske mest. Synd att det är långt till Gotland.

De senaste dagarna har jag försummat mitt hem. Och kylskåpet har hungrat efter mjölk, men affärerna har varit stängda varje gång jag kommit hem (söndag - dejt med Ann-Sofie, måndag - Humlanfest, tisdag - dejt med
Laura, onsdag - slottsöl). Men nu har kylskåpet fått sitt. Dammsugaren har fått nya påsar. Blommorna har (nog inte) fått så mycket vatten. Mailen har lästs. Skivorna har rippats in på datorn (nästan alla). Och det har dessutom tackats ja till uppdraget som redaktör för ett av Julias specialnummer. Det blir en hård sommar, men jag tränar på att bli hård.

Imorgon är jag ledig. Ledig, med planerat arbetande. Hemma i alla fall. Och lite arbetssökande, förhoppningsvis.

- Vad lockig du är idag, sa Kristin till mig under onsdagens slottsöl.

Det kan vara för att jag just nu använder Frizz-Ease Curl around-schampo. Vem säger att en tjej med lite självfall inte kan locka till sig lite? Huh huh. Nu är det dags att sova.

frizzease

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Parrish

Definitionsfråa.. min träning var inställd och jag ringde KHA o
kollade om hon var ute på nått..och hon drack öl med ett par.. o sen trillad det in lite andra under kvällen.. så.. nej.. inte regelrätt..

2007-06-30 @ 09:54:12
Detta sa: Robin

Jag och Olle sitter här och lyssnar på Rick Wakemans "The wives of Henry XIII" och känner oss progressiva som jag vet inte vad.


Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks