Hotell, hotell, hotell

Nu ska jag iväg och träffa Tokio HotelGrand Hotel. Imorgon bär det av till Hultsfredsfestivalen. Då lär det inte bli några hotell.

Och jag kan inte sluta lyssna på Pikkos Kill with a Dance.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: M.

ok nu är jag intrigerad! Skulle du göra en intervju ? :D

2007-06-22 @ 16:29:05
Detta sa: Madelene

förlåt, vad menar du? och vem är M.?

Detta sa: M.

Jag hittade din blogg när jag gjorde en sökning av Tokio Hotel. Och jag du skrev att du skulle träffa dem på Grand Hotel! Jag blev nyfiken (:

2007-06-22 @ 19:21:00
Detta sa: Madelene

aha! jag trodde du var någon jag kände, men kunde inte placera vem det var! Jepp, jag gjorde en usel intervju med Tokio-pojkarna. söta var de iaf!

2007-06-23 @ 19:58:47
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks