F***ing j***a midsommar

Det är inte ens röd dag, men stan är helt tom, förutom några turister, några stockholmare på väg någonstans med tunga väskor och så vi, hederligt folk som arbetar. Men! Det värsta av allt! Allt är stängt! Systemet är stängt! Men jag klarar mig utan alkohol (läs: det står två Staropramen i kylen + jag kan nog charma till mig lite vin på festen). Men - och här kommer det allra värsta - Konsum är stängt! Jag skulle ju ha med mig någonting till knytkalaset/festen.

Så här stängt är det inte ens på julafton. Och vilken "låtsasröd" dag väger tyngst?

Grrr säger hon. Eller?

rosamidsommarrödmidsommar

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Robin

Nja, jag kan andas någorlunda... Tala gör fortfarande ont, men i kväll ska jag bara titta på Twin Peaks med My och hålla käften på det mest fundamentala vis.
Hur mår du idag då?

Detta sa: Laura

Haha, det r väldigt spännande att skriva såhär utan att se vare sg adress eler skrivfältet :D. Hoppas d haft en finfin helg, på tisdag hänger vi på söder! Du, jag och kall öl. Kanske nåt att äta. Mmm, mysigt :). Puss!

2007-06-24 @ 21:46:49
URL: http://laura.webblogg.se
Detta sa: Laura

Haha, det r väldigt spännande att skriva såhär utan att se vare sg adress eler skrivfältet :D. Hoppas d haft en finfin helg, på tisdag hänger vi på söder! Du, jag och kall öl. Kanske nåt att äta. Mmm, mysigt :). Puss!

2007-06-24 @ 21:46:55
URL: http://laura.webblogg.se
Detta sa: ankan

haha, det ser ut som en före och efter bild, efter bröstförstoring alltså!! ;oP puss

2007-06-29 @ 22:22:30
Detta sa: Madelene

ankan: haha, ja, det har du ju faktiskt rätt i! Bh är en underbar uppfinning!

2007-07-01 @ 08:10:01
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks