Att fly iväg

Midsummer, don't we just hate it...

Jag har alltid sagt att högtider utan presentutdelning är värdelösa högtider. Fira? Hmm, men nu blev jag just inbjuden på en fest i alla fall, får se om jag kanske går dit. Är ju faktiskt ledig på lördag. Kaisaträff inbokad, vad jag förstått det som.

Sitter på extrajobbet och lyssnar på en bränd skiva med Feist. Hon är f
ortfarande fin. De andra har stuckit hem, bara en massa chefer som vandrar runt utanför vårt rum, inbillar jag mig.

Känner mig lite stressad. Vill iväg. Vill till en massa platser. Malmö. Gotland. Växjö. Karlstad. Och till landet, såklart.

Tycker att Motoboy borde lägga upp lite fler låtar på sin Myspace. Blue Motorbike är faktiskt helt otroligt 80-talsbra.

On milky skin my tongue is sand until the ever distant band begins to play...

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks