Tjeckoslovakien

En kompis fotobok med bild på Majakovskij och Lili, det kan va vi...


Hängt hos Robin - "kopplaren". Vi drack halvgott vitt vin, god retsina, pratade om feminism och slampighet, imponerades av Kate Bushs storhet, lyssnade på Doktor Kosmos (och jag vill här understryka att en av medlemmarna i Doktor Kosmos tycker att jag är söt) och diskuterade trängselskatt, ringleder, knark, nutidens liberalism och annat intressant. Det slutade med att jag dansade till Jag låg med henne i Tjeckoslovakien, sen stack vi ut till grillstället vid Björns trädgård, där jag tjyvade av kopplarens veggoburgare och fick lära mig saker om Olle. Dessutom fick jag en blandskiva (som han bara gör till folk som betyder nåt), Maddälään vol 1, Vivat Rex! Trist att han ska vara borta i tre veckor.


Jag låg med henne i Sundsvall och Gävle, jag låg med henne i Malmö och Umeå, jag låg med henne i Tjeckoslovakien...


Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks