Kapitalismkort

Jag tittade in på Lauras sida, as usual, och föll för kapitalistguden (jaa... Robin kallar mig småborgerlig). Laura har designat sitt eget bankkort... jättefint blev det. Och ja... jag föll... och föll... och designade ett eget. Med en händigt egentagen bild. Försökte hitta något som är jag. Och jag tog inte en bild på mig själv, faktiskt. Men nåt annat som känns som jag. Ni kan ju ha gissningstävling medan ni väntar. Vad är Madelene?

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Laura

Skor! Från vagabond såklart ;)

Detta sa: malin

en stjärna!

2007-07-05 @ 11:39:00
Detta sa: Madelene

Laura: det skulle ju varit en asbra idé! nästa gång! :)
malin: det var också en fin idé!
men ni har fel!

2007-07-05 @ 14:04:17
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks