Heathcliff, it's me, I'm Cathy, I've come home

Så. Morgondagens recension skriven och upplagd. Check. Trekvart till publicering. Check.

Hemmajobbat. Check. En "ledig" dag kvar. Check.

Mitt nya fina bankkort har förresten anlänt. Ni ska få se, I promise.

Och på lördag får jag träffa Ann-Sofie och Sofie! Enligt planerna kommer de att invadera min lägenhet, förhoppningsvis med något roligt spel (synd att vi är för få för Rappakalja - jag vinner alltid!). Har enormt dåligt samvete över att jag glömde Sofies födelsedag. Inte likt mig.

Nej nu blir det The Ukulele Orchestra of Great Britain en gång till innan slafdags.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Parrish

visst är det underbart då alla dagar på slottet definieras som "lediga"?
Jobbade du på Gotland eller har du iaf fått lite ledigt i sommar?

2007-07-18 @ 17:04:37
Detta sa: Madelene

jag tog lite ledigt. kollade mailen då och då, och mailade folk, men annars tog jag det mest lugnt. sket i att ta med mig mobilen när vi var nånstans. semester, helt enkelt!


Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks