For what it's worth

Jag tror att redaktörsskapet går bra. Idag har jag suttit nästan oavbrutet med det. Men jag gillar det. Verkligen. Det kommer att ge mig ordentligt med ångest. Men jag tror att det är värt det. Jag tror att det kommer att leda till en kick i slutet. En bra kick.

Och Olle kommer få dyra telefonräkningar från Gotland. Men jag hoppas han tycker att det är värt det. Jag tror det.

Jag borde gå och lägga mig nu. Eller så sitter jag uppe hela natten och lyssnar på Laaksos Norrköping. Det lär bli jobbigt att gå till jobbet imorgon om jag gör det. Men det är det kanske värt.



Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Robin

Ni äääär så söta!

Detta sa: Madelene

Kopplare!!!

2007-07-06 @ 14:22:54

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks