Så här blir man när man surfar efter bilder på Paris Hilton

Folk luktar illa på tunnelbanan. Jag vill inte åka om det ska vara så. Taxi, någon?

Funderar lite på varför vissa företag vägrar ta emot jobbansökningar per mail. Skapar så mycket bök att skicka per post (ja herregud, jag måste släpa mig iväg och köpa frimärke och lägga på brevlådan. Hallå 2007!).

Blev glad över min fina lilla storasysters fina mms (ja det är mycket som är fint, inklusive mig. Jag är finast av allt) som det var meningen att jag skulle få för att jag klarat mig igenom JMK och för att jag inte ska deppa ihop. Now that you got it...

Jag och herr Y, före detta klasskompis som jag alltid varit lite skraj för under mina tre år i samma JMK-klass som honom, pratade om kärlek när vi rumlade till Slussen i fredags efter avslutningsfesten. Det var lite fint.

Det är inte varje dag man får eget logg-in till pressbildsajter. Idag var en sådan dag. Jag har suttit och letat Paris, Lindsey, Britney, Gwen och de andra nu i flera timmar. De smittar av sig. 

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks