Nedlagd ångest för tillfället, jag kan inte lova något mer

Okej. Ångesten har lagt sig för tillfället. Time to be creative. Ja, kanske inte kvart i tolv på natten, jag tror att sängen lockar mer just nu, även om den är tom. 

Men lite vegetarisk sushi på Kungsholmen och fina klasskompisar som tar mig ur det värsta för tillfället hjälper även en som får ångestattacker bara hon tänker på vad hon vill och vad hon ska göra.

Och ja,
syster Malin, boka biljetter till Bloc Party. Självklart hänger jag med. Måste bara lyssna in mig lite till först. Two more years har jag ju redan texttolkat för dig.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Jennie

Bloc Party! Jag vill! Jag vill! Kram du fina. Snart ses vi. Då ska jag banka den resterande ångesten ur dej.

2007-01-11 @ 12:54:32
Detta sa: Madelene

Jepp, jag är så cool! Kom hit och ta ångesten ur mig söta!

2007-01-11 @ 18:31:44
Detta sa: Liv

Åh, jag gillar oxå Bloc Party :-)

Detta sa: Madelene

Liv: Ja, dom är fina :)

2007-01-17 @ 17:28:31

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks