Konståkningens ädla konst

Jag avskyr de hudfärgade skridskorna. Det ser mest ut som om fötterna svullnat upp till onormal storlek. Eller som om det är klumpfot. Men klänningarna, de är fina.

Jag kan ju inte låta bli att tjusas av konståkning. Jag har alltid, sedan dagisperioden, avskytt skridskor i sig. Jag vet att jag åtskilliga gånger surat vid sidan av banan, eller på. Jag har aldrig riktigt fått till det heller. Visst kan jag föra mig fram på skridskor, men inte mycket mer än det. Och inte gärna.

Men konståkning charmar mig. Tyvärr har jag inte hunnit se så mycket av EM-sändningarna. Imorgon kanske.


Kanske ska man lägga ned bloggandet ändå. Jag ser ju att ni läser, men inte kommenterar ni. Så trist är jag. Eller så fega är ni.


Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: ankan

skulle du vara tjurig?? ;o)
bloggandet ska väl va för din egen skull!? kommentarer blir som grädden på moset. men visst, ska försöka skärpa mig..
jag saknar husdjur så himla mycket, vill så gärna ha en liten hund! har varit så desperat att jag tom övervägt katt men har varje gång tagit mitt förnuft till fånga! katter är nog ändå inte min grej, det ska va en söt liten hund som man kan promenera, mysa och prata med.katter är på tok för självständiga och griniga, malins katt mjauade som en tok igår o inget vi gjorde passade den lilla damen...

2007-01-27 @ 23:57:10
Detta sa: Madelene

Oj. ja jag kan också sakna husdjur ibland, skulle vilja ha en svart liten katt. fast jag skulle känna mig otrogen mot linus. dessutom har jag lite svårt att för att tvinga en katt att vara inne.
men om DU börjar fundera på katt, då har det gått långt. jag tror du skulle passa bäst med hund... fast katter är ju underbara...

2007-01-28 @ 09:32:29
Detta sa: ankan

nä, jag förstår mig inte på katter..

2007-01-28 @ 20:52:36
Detta sa: ankan

nä, jag förstår mig inte på katter..

2007-01-28 @ 20:52:40
Detta sa: ankan

nä, jag förstår mig inte på katter..

2007-01-28 @ 20:52:46
Detta sa: Anonym

ha ha, så många inläggisar det blev. dum dator som var seg!

2007-01-28 @ 20:53:34
Detta sa: Madelene

Vad sa du, du förstår dig inte på katter? ;)

2007-01-29 @ 07:34:00

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks