Familiar Feeling

Fasen ja, man måste ju ändra siffra också, tänker jag för mig själv. Men det gör ingenting. Idag känner jag mig inte stressad. Inte dum. Inte irriterad ens på "nya" Eniro.se. Jag lyssnar på Moloko och Koop och vill helst bara sjunga högt, och kan inte hålla mig när Familiar Feeling kommer för tredje, fjärde gången. Jag lovar att det blir en femte. Och en sjätte.

Idag känner jag mig lyckad, tuff, cool, kunnig, säker och uppskattad. Och på shoppinghumör.


Dessutom är jag en dröm. I fikabrödsväg. Blek, söt, sönderfallande och smulig. Vad är du?
Drömkaka

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: chefen

känner du dig som en kaka? En dröm? :D ;o)

2007-01-25 @ 15:15:58
Detta sa: Kakam

Of course. bara för att du är en torr skorpa.

Detta sa: me

just d, en skorpa: hård, torr och tråkig!
/Skorpan

2007-01-25 @ 16:23:12
URL: http://med.blogg.se
Detta sa: ankan

jag blev irriterad över eniro!!
innan "förbättringarna" la de ut hemsidor för tex en bowlinghall om de nu hade en. sist jag kollade fanns ingen länk. Är det jag som är blind eller har det blivit sämre???? *butter*

2007-01-26 @ 09:26:59
Detta sa: Emma

Jag är också på shoppinghumör!! Speciellt eftersom man fått lön!! Yay!

2007-01-26 @ 13:21:51
URL: http://emmaskulturblogg.blogspot.com
Detta sa: Madelene

Ankan: Ja, de har blivit sämre. Har ingen koll på bowlingfronten eftersom jag typ aldrig bowlar, som du vet, men förut kunde man under privatpersoner och avancerad sökning hitta personer mkt lättare. nu går det inte, grrr!
Emma: Underbart att du är tillbaka på bloggen, trodde du övergivit oss! Jag utnyttjade mitt shoppinghumör idag, underbart.

2007-01-26 @ 16:19:14
Detta sa: Emma

Åh, härligt att vara efterlängtad! ;-) Jag tog en efterlängtad shoppingtur i helgen och fyndade fina klänningar! Både vintage på Beyond Retro och ny på HM! Så inget köpstopp för mig inte!

2007-01-29 @ 14:41:06
URL: http://emmaskulturblogg.blogspot.com
Detta sa: Madelene

Ah, vad trevligt, och just klänningar också! Jag vill ha skor... och klänningar... och väskor... och... :) Det blir nog inget köpstopp för mig i februari heller, inte för att jag shoppar jättemkt, men om jag får lust så vill jag ju ha! :)

2007-01-29 @ 15:11:33
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks