En ny älskling, till låns

Så. Äntligen fått lite gjort. Lånade hem föräldrarnas bärbara till mig. Känner mig kreativ men måste sova, de sena kvällarna går uppenbarligen inte längre. Jag måste kunna tvinga mig upp på morgnarna.

Det här är en riktig liten sötnos. Jag ska nog köpa mig en egen bärbar.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Annika

Hejsan! Såg att du hade svarat på ett inlägg i malincecilias blogg. Jag praktiserade också på Hennes, dock för snart 2 år sedan. Trivdes så himla bra! Du satt säkert vid skrivbordet jag använde och skrev på ibooken jag skrev på!? Tycket bara att det var ett kul sammanträffande :)
/Annika

Detta sa: Annika

Jo, de var där då med :) Läste ett av dina inlägg då du beskrev utsikten över hamnen å turning torso :) jag såg byggnaden från mitt skrivbord om jag vände mig om :) ja, alltså de var bland de roligaste jag gjort! saknar Linda & Celia!! Det var precis innan Celia tillkännagav graviditeten som jag var där! saknar verkligen hela grejen, det är ju så man vill jobba i framtiden! :)

2007-01-17 @ 13:27:11
URL: http://www.annikanorman.blogg.se
Detta sa: Annika

Nej, inte med jennie, har dock sett henne i tidningen. Celia jobba där när jag var där hon hade inte gått ut med graviditeten än bara så jag fick veta först efter att praktiken var över! Så Linda skriver böcker? jag har varit sugen på att hälsa på, lovde att jag skulle men eftersom jag bor i gbg och nu jönköping så är man ju inte där nere så ofta... men ska absolut hålla utkik efter Lindas bok!! Vet du något om den eller när den kommer ut? Jag längtar jättemycket tillbaka nu när jag pratar om det :)

2007-01-17 @ 15:02:30
URL: http://www.annikanorman.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks