Antika städer, balsamering och elektronisk hjärnrensning

Är rätt trött och vet att jag kanske borde läsa lite i böckerna till imorgon. The Ancient Near East och Ancient Cities. Har egentligen ingenting att blogga om, ville bara komma bort en minut eller två. Lyssnar på Astral Projection, det låter rätt bra.

Fick en bild på mailen på min fina före detta klass, fast jag ser ju mindre vacker ut. Det är därför jag fotograferar mig själv, då blir det tillslut bra.

Ah, nej, jag har ingenting värt att blogga om. Det finns säkert någonting, men min trötta hjärna orkar inte tänka ut det nu. Skönt med lite elektronisk musik som rensar upp där inne. Eller som smset jag skrev idag; "Nej, inte kremering. Balsamering är bättre. Dra ut hela hjärnan genom snoken".

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: ankan

har du börjat din termin redan eller? jag ska köpa ny litteratur imorgon.. ska läsa rättskunskap!
nöjd nu? ;oP puss puss

2007-01-21 @ 22:05:17
Detta sa: Madelene

Nöjd, ett tag iaf (bara ett litet litet tag). Nu idag börjar terminen, första lektionen klockan 10 och jag är trött...

2007-01-22 @ 08:48:22

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks