Allt som behövs

Hey ho my lover will go... Känner att jag vill ha något meningsfullt för mig. Visserligen är det helt härligt att hänga i Daniels lägenhet hela dagen när man känner sig ensam och övergiven. Och annars också. Eller när Kristina kommer över med en massa fin musik som hon fått av en annan Holm. När Ann-Sofie ringer och pratar i timmar, när Sofia skickar desperata sms eller när Jennie säger att hon sitter på min gamla plats och lyssnar på musiken som jag hade på datorn. Då vet man att det finns folk som älskar en. Trots alla fel och brister. Och det är kanske allt som behövs. Förlåt. Det är allt som behövs.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: malin

läs min blogg över 2006 års bästa låtar, det är meningsfullt!

Detta sa: Madelene

oki! :)

2007-01-04 @ 10:00:04
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks