Revolt från ugnen

Jag höll just på att röka mig inne. Hela lägenheten är full av grå dimma efter att ugnen sagt sitt om att inte få bli rengjord på ett tag. Det är kallt att vädra på vintern. Och rök tar verkligen på halsen. Host.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Daniel Santell

Bilden på startsidan uppdaterad, det tackar man för. Nu ser man faktiskt att det är Fröken Madelene Holm man fäster blicken på (det visste man ta me *** inte inte tidigare) trots att fotografen tragiskt nog verkar ha drabbats av parkinsons sjukdom - vilket säger en del om den tidigare bilden ! En klar förbättring av en redan lovande blogg.

2007-02-12 @ 20:49:14
Detta sa: Anonym

=) Tack DS. Fotografen har bara drabbats av lite storhetsvansinne och leklusta, helt enkelt. Men jag kanske byter snart igen.

2007-02-12 @ 21:06:52
Detta sa: Madelene

men herregud förresten, SÅ hemsk var völ inte tidigare bild?

2007-02-12 @ 21:08:20
Detta sa: ankan

jo! eller så är det vi andra som behöver glasögon för att vår syn helt plötsligt blivit som en 80-årings..

2007-02-13 @ 09:27:47
Detta sa: Laura

Wee, min lilla blogg fyller hela ett år i dag. En riktigt milstolpe i mitt liv, hehe ;). Ses senare gumman, puss!

Detta sa: Madelene

Ankan: Jamen förra bilden? Den här är ju bara lite skakig. Den är tillfällig tror jag, snart blir det något så ni kan se mina sköna anletsdrag =) I know you miss them!

2007-02-13 @ 15:59:02

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks